CRM & försäljning

NetSuites säljfunktioner kan du hantera via datorn eller din mobil. NetSuite har även mobilappar för Android och iOS där du kan skapa nya objekt, uppdatera och logga aktiviteter. All information om er kund finns på en och samma plattform vilket förenklar er marknadsföring, hantering av affärsmöjligheter samt era kundärenden och skapar en tydlig överblick över er kund och er interaktion.

NetSuite har inbyggt stöd för Sales Force Automation. Ni kan exempelvis lägga upp formulär på er webbsida där en eventuellt framtida kund kan fylla i sina uppgifter. Aktiviteter kan sedan följas från kundkortet när säljaren arbetar vidare med affärsmöjligheten i säljprocessen.

Snabb rapportering och analys i realtid

Då all information och arbete med kunden finns i NetSuite blir rapporteringen enkel. Ni får rapporter och analyser i realtid och sökningar är även drillbara ner till transaktionsnivå för att göra arbetet enklare och snabbare. Om ni har andra önskemål på rapporter än de som följer med från start så är det lätt att skapa egna rapporter efter era specifika behov.

Kundservice och support

I NetSuite finns också funktionalitet för att hantera ärenden från era kunder och ni kan därmed ge kundtjänst möjlighet att se en 360 graders vy av kunden som inkluderar information från sälj, marknad, finans mm. Till detta hör även en kundportal där era kunder kan skapa och följa sina ärenden.

­

Vill du veta mer, kontakta…

Jonas Hellström
072-084 26 70
jonas.hellstrom@two.se