Retail

Microsoft Dynamics 365 for Operations har du möjligheterna att styra din Retail-verksamhet mot högre mål. Du får en modern och enhetlig lösning som minskar komplexiteten så att du får mer tid att fokusera på dina kunder och att öka företagets närvaro i alla kanaler. Med en multikanallösning kan du sätta kunden i fokus och erbjuda en komplett shoppingupplevelse där ert företag finns tillgänglig i de kanaler där era kunder finns. Oavsett det handlar om sociala medier, e-handel eller fysiska butiker kan era kunder förvänta sig ett enkelt och enhetligt bemötande.

En dynamisk lösning för detaljhandel

Microsoft Dynamics 365 for Operations innehåller en Retailplattform som stöder alla kanaler med heltäckande funktioner som modern POS-hantering (Point Of Sale), marknadsföring, e-handel, call center och kundservice. Du får också ett fantastiskt stöd för butiksadministration, hantering av kanaler, orderhantering och beslutsstöd, liksom back office-funktioner för anskaffning, ekonomi m.m., i en heltäckande lösning som ger full insyn i hela verksamheten.

Point Of Sale

Modern Point Of Sale (MPOS)

Cloud Point Of Sale (CPOS)

E-handel

Fler och fler kunder kräver en flexibel möjlighet att handla varifrån och när det passar dem bäst. Därför krävs idag ett e-handelsalternativ i de allra flesta branscher, oavsett det handlar om B2C eller B2B. Med e-handelsfunktioner och sociala funktioner i Microsoft Dynamics för detaljhandeln kan du engagera och interagera med kunder i en shoppingmiljö som stöder alla kanaler. Two och vårt systerbolag Ninetech har en gedigen erfarenhet av multikanalsstrategi, e-handel och integration till affärssystem. Hör av dig så berättar vi mer om våra erfarenheter och nöjda kunder!

Marknadsföring

Genom kampanjhanteringen kan du planera, genomför och utvärdera dina kampanjer. Du kan skapa intresse med personliga kampanjer i flera kanaler, generera försäljning och mäta resultatet från din marknadsföring.